-->
U3F1ZWV6ZTM2NDEyMDg0MzQ1X0FjdGl2YXRpb240MTI0OTg2Nzc5MTU=
recent
أخبار ساخنة
اعلان تحت مشاركات ثابت 728

اجمل ترنجات بناتى خروج صيف 2022

 اجمل ترنجات بناتى خروج صيف 2022



لابد من وجود قطعة او اتنين من ترنجات الخروج في دولاب كل سيدة لما لهدا الطقم من سهولة وراحة في لباسه واليوم في هذا المقال اخترنا لكي احدث موديلات ترنجات محجبات لصيف 2022 موديلات فخمة جدا مناسبة للجميع وعصرية ايضا يمكن ان تقتنيها بثمن مناسب والخامة من القطن المصرى المعروف بروعة.

ترنجات صيفي خروج 3 قطع





اذا كنتي سيدتي من محبي ترنجات الفخمة فهذا الموديل يناسبك ،موديل فخم جدا يناسب خروجاتك اليومية وكذلك العمل والجامعات رائع جدا يتكون من قطعتين بنطلون سادة و بادي على شكل قطعتين قميص طويل وكات نفس لون البنطلون.

ترنج رياضى صيفي للخروج





موديل ترنج رياضي جميل جدا يناسب النوادي والجيم وهو من أحدث موديلات ترنجات رياضية لصيف 2022 ،موديل يتكون من قطعتين ،بنطلون سادة بشريط من لون مختلف على جانب البنطلون ،وجاكيت بسلسلة بالوان متناسقة لتناسب كل الاذواق.

ترنجات صيفي سادة للخروج







موديل ترنج سادة بلونين بنطلون وجاكيت من لون مناسب شكل بسيط وشيك يناسب السيدات والبنات وهو من جديد موديلات ترنجات نسائية لصيف 2022 ونجد بالمونديال الوان كتيرة ازرق ،ازرق سماوي ،بنفسجي ،اسود ،زيتي وغيره.

ترنجات بناتى صيفي ثلاث قطع







موديل ترنجات تلات قطع مع اختلاف الموديل الموديل الاول يتكون من بنطلون وجاكيت ونشرت من نفس اللون برسومات بسيطة الموديل التاني يتكون من بنطلون جاكيت وشنطة لاكتمال الزي الرياضي موديلات تناسب النوادي والجيم.

موديلات ترنجات صيف 2022






موديلات رائعة تناسب الخروجات الصباحية ،العمل و النوادي موديل فخم جدا وهو من أحدث إصدارات موديلات الترنجات الصيفية لصيف 2022 موديل يتكون من تلات قطع بنطلون سادة و بادي يا نفس لون يا ابيض به رسومات على الصدر مع جاكيت طويل لاكتمال الطلة الرياضية.

اشكال ترنجات صيفي للخروج







لكي لا ننسى موديلات ترنجات بيج سايز اخترنا لكي اشيك موديلات ترنجات محجبات البحث سايز اشكال ورسومات شيك جدا تناسب كل الاذواق يتكون موديل من تلات قطع بنطلون وجاكيت طويل و شنطة رياضية شيك جدا وهذه الموديلات من احدث تشكيلة موديلات ترنجات صيفية 2022.


الاسمبريد إلكترونيرسالة