-->
U3F1ZWV6ZTM2NDEyMDg0MzQ1X0FjdGl2YXRpb240MTI0OTg2Nzc5MTU=
recent
أخبار ساخنة
اعلان تحت مشاركات ثابت 728

اجمل صور موديلات ترنجات بناتى | ترنجات للنادى وللجيم

اجمل صور موديلات ترنجات بناتى | ترنجات للنادى وللجيم

اجمل صور موديلات ترنجات بناتى | ترنجات للنادى وللجيم


 لا شك ان اهم الملابس هى تلك التى تكون مريحة للجسم حين نكون فى البيت او الدار, لذلك جميع النساء تختار الترنجات والملابس الرياضية البيتي وللنوادى وللجيم حيث ان كثيرا من الفتيات تبحث عن ترنجات رياضية للجيم والصالات الرياضية عند ممارسة الرياضة,تريدين ان ترتدي لباسا أنيقة ومريحا لخروجاتك السريعة وللنوادي تابعي معنا هذا المقال واختاري ما يناسبك من اخر صيحات ترنجات سيرفيتات الخروج لصيف 2021 موديلات شيك ومريحة لكل الخروجات النهارية والليلية ،الجيم والنوادي .

صور موديلات ترنجات تركى طويلة للمحجبات




موديل ترنج قطعتين شيك جدا ستايل تركي طويل يناسب المحجبات وغير المحجبات وهو من اخر صيحات الترنجات لصيف 2021. موديل ترنج بسيط وشيك فنجد الاسود سادة مخطط من الوسط باللون الابيض وفي الأكمام وبزعبوط باللون الابيض ونجد اللون الأبيض متداخلة مع روز والازرق مع الابيض ،مقاسات مختلفة من لارج الى 2 اكس.

صور ترنجات بناتى خروج طويلة




موديل ترنج شبابي ببنطلون سادة وجاكيت سادة الجهة الأمامية نصف جاكيت ونصف شميز ابيض سمبل بزراير من الاجناب وسلسلة من الصدر وبزعبوط عند الظهر ونجد الوان الازرق والرمادي وغيرها الخامة ميلتون قطن مريحة جدا وهي من احدث موديلات الترنجات لصيف 2021 ومقاساتها من لارج الى 2 اكس.

صور ترنجات رياضية للجيم والنادى




موديل ترنج تلاتة قطع للخروج والنوادي والجيم يتكون الموديل من بنطلون سادة بحزام وكان قصير بكتابة على الصدر و جاكيت طويل بسلسلة و زعبوط يناسب المحجبات والغير المحجبات ،الخامة من ميلتون القطن وهو من أحدث موديلات الترنجات لصيف 2021 ،ومقاساته مختلفة لارج،اكس،و2 اكس موديل شيك جدا وعملية يناسب كل الخروجات.

ترنجات بناتى للجيم وترنجات خروج




ترنج بناتي شيك جدا مناسب للخروجات النهارية،للجيم وللنوادي متميز ومريح من خامة ميلتون القطن يتكون الترنج من قطعتين بنطلون سادة بشريطين على الاجناب و تيشيرت بكم لون سادة بقماش من تحت على شكل قميص من تحت باللون الابيض وشريطين على الأكمام كما في البنطلون و كتابة على الصدر ،مقاسات مختلفة من لارج الى 3 اكس وهي من احدث موديلات الترنجات لصيف 2021.

موديلات ترنجات خريفي 2021




ترنج بناتي شيك جدا من احدث موديلات صيف وخريف2021 موديل جميل وشيك جدا ينفع صيف وخريفا موديل من قطعتين بنطلون سادة مع رسم ميكي ماوس وجاكيت مقفولة برسومات ماوس وكتابات ميكي على كل الموديل مع زعبوط ومقاساتها مختلفة من المديوم الى 3 اكس ،خامتها من الميلتون القطن.

ستايل ترنجات تركى خروج للبنات



ترنج ستايل تركي جميل وشيك يناسب الخروجات النهارية والليلية وكذا النوادي ،بنطلون ميلتون سادة وبادي على شكل قميص وتشرت لاصق فيه من القطن ،مقاساتها مختلفة لارج،اكس و 2 اكس ياتي موديل بلونين اسود ورمادي والعكس وهذا الموديل من احدث موديلات الترنجات لصيف 2021.

اجمل موديلات ترنجات بناتى وحريمى ستايل تركى مع اجمل تشكيلة ترنجات رياضية للنادى والجيم بالفيديو


الاسمبريد إلكترونيرسالة