-->
U3F1ZWV6ZTM2NDEyMDg0MzQ1X0FjdGl2YXRpb240MTI0OTg2Nzc5MTU=
recent
أخبار ساخنة
اعلان تحت مشاركات ثابت 728

احدث تشكيلة عبايات استقبال 2021\2022

احدث تشكيلة عبايات استقبال 2021\2022

احدث تشكيلة عبايات استقبال 2021\2022


 اكتر المناسبات في الصيف والعزومات ولكي تكوني متجددة وانيق في كل العزومات والمناسبات اخترنا لكي سيدتي احدث تشكيلة من عبايات استقبال لصيف 2021 تابعي معنا هذه المقالة واختاري ما يناسبك لتكوني متجددة في كل اطلالاتك, حيث ان اهم الملابس التى يمكن ان تقابل بها ضيوفك هى العبايات الاستقبال بمختف الوانها وشكلها, وظهرت فى الاونة الاخيرة اشكال كثيرة وعديدة فى اشكال عبايات استقبال شيك وبثمن مناسب جدا, حيث تجد موديلات عبايات الاستقبال تبدأمن سعر 300 جنية مصرى وما يعادلها من العملة المحلية, ولسوف نستعرض معا اجمل عبايات استقبال مع عرض للصور.



عباية استقبال جميلة وشيك من الشيفون الناعم الأصلي بتطريز تقيل على الصدر من الجانبين وسفيفة خط على طول العباية وتطريز على اليدين بحزام مطرز لتضبيط المقاس المقاسات مختلفة من لارج الى 3 اكس لتناسب كل المقاسات ويأتي الموديل بالوان مختلفة نجد الابيض،الروز،السيمون والاورنج.



عباية استقبال على الطراز المغربي من الشيفون الناعم قطعة واحدة على شكل قطعتين مطروزة وشغل هاند ميد على طول العباية من الامام وعلى اليدين وبحزام لتضبيط المقاس وعقد مغربية في الصدر ومقاسات مختلفة من لارج الى 3 اكس وبالوان سادة كالاسود والاحمر والوان متداخلة كالمسطاردة والزيتي وهي من اخر تشكيلة لعبايات الاستقبال لصيف 2021.



عباية استقبال لكل المناسبات على شكل عباية خروج من قطعتين قطعة الفوق من الشيفون من الستراس وقطعة فيزون من نحت بنفس لون العباية مقاس موحد ليناسب كل السيدات وهي من احدث تشكيلة عبايات الاستقبال لصيف 2021.



عباية استقبال على شكل قفطان مغربي طويل ضيف من فوق واسع في الجزء السفلي ،مطرزة من النصف الاعلى تطريز كثيف و سفيفة على طول العباية مع تطريز على اليدين وحزام مطرز لتضبيط المقاس بمقاسات مختلفة من لارج الى 3 اكس ،الخامة شيفون ناعم وهي من احدث تشكيلة عبايات الاستقبال لصيف 2021.




عباية استقبال على الطراز الجزائري وهي من احدث تشكيلة لصيف 2021 ،عباية استقبال من قطعتين,اول قطعة من الشيفون المبطن بتطريز في الصدر تقيل وتطريز على طول العباية والقطعة التانية من التل قصيرة تلبس فوق القطعة الأولى مطرزه على طول الجانبين بحزام اضافي لتضبيط المقاس ومقاساتها من لارج الى 2 اكس.




عباية استقبال على شكل فراشة وان سايز مقاس واحد ليناسب كل المقاسات وحزام داخلي لتضبيط المقاس وهي احدث تشكيلة عبايات الاستقبال لصيف 2021 ،خامة العباية من الشيفون متبطنة مطروزة وشغل هاند ميد من التراس على طول العباية بالإضافة إلى طرحة من نفس لون العباية وشنطة بورتفيه.

فيديو رائع جدا عن ارقى موديلات عبايات استقبال 2021








الاسمبريد إلكترونيرسالة