-->
U3F1ZWV6ZTM2NDEyMDg0MzQ1X0FjdGl2YXRpb240MTI0OTg2Nzc5MTU=
recent
أخبار ساخنة
اعلان تحت مشاركات ثابت 728

احدت موديلات الترنجات الخروج والبيتي

 احدت موديلات الترنجات الخروج والبيتى

احدت موديلات الترنجات الخروج والبيتي


الملابس اكتر الاشياء التي تهتم بها النساء جمعنا لكم كوليكشن من احدت موديلات الترنجات الخروج والبيتي لتكوني متميزة ومرتاحة في بيتك بملابس رياضية جميلة وشيك ومريحة في نفس الوقت تابعي معنا هده المقال واختاري ما يناسبك من اجمل موديلات ترنجات رياضية 2021 التى تمتاز بخامات رائعه كما ان هناك صور ترنجات رياضية نسائية خروج تصلح لجميع الاغراض.

موديلات ترنجات رياضية صيفي



موديلات الجيم المميزة نجد الموديل الاسود في ابيض يتكون من3قطع بنطلون طوب وجاكيت خفيف يلبس في الجيم وبيت مميز بالوان الاسود والابيض ومقاسات من لارج الى 2اكس .موديل تاني يتكون من قطعتين بادي قصير وبنطلون يلبس في الجيم شكله رياضي وشيك بالوان الازرق والروز.

صور ترنجات رياضية خروج


ترنج خروج وجيم في نفس وقت يتكون من قطعتين بنطلون كولون وجاكيت طويل لون موحد اللون الاسود مع إدخال لون تاني الاحمر او تركواز في كما واكتاف مع لون ابيض مع كتابة عبارة view sport بلونين لكسر حدة اللون إس مع تطريز بلوجو الشركة في ظهر جاكيت الترنج.

ترنجات رياضية خروج نص كم



ترنج سبور اديداس قطعتين بنطلون اسود مع شريطين ابيض في الاجناب واسم شركة على بنطلون وقطعة تانية عبارة عن تيشرت ميلتون احمر نبيتي او اخضر بسلسلة من الرقبة ولوجو شركة على الصدر موديل البيت والجيم وممكن للخروج كدلك مقاساته من لارج الى 2اكس.

صور ترنجات بيتى صيف 2021



موديلات ترنجات بيتي جميلة وشيك تتكون من قطعتين الخامة ميلتون قطن خفيفة في الصيف ومريحة في حرارة هدا الصيف الصعبة الوانها زاهية نجد الاحمر الزيتي والبنفسجي وغيرها من الالوان الصيفية الجميلة ،هناك موديلات بكم مع شبك في النص ونجد موديلات نص كم لتختاري ما يناسبك مع ستراس في الصدر والبنطلون الدي يعتبر من اخر صيحات صيف 2021.

ترنجات بيتى وترنجات للجيم




ترنجات تنفع الجيم والبيت تتكون من قطعتين بنطلون سادة مع طبع على طول البنطلون وتيشرت لون ابيض مع طبع على الصدر ونازل على الكتف بشكل جميل وجذاب والموديل التاني قطعتين اسود في ابيض بحزام من تيشرت على الوسط.

موديلات ترنجات بيج سايز مقاس كبير



ترنجات بيج سايز تلبس الاوزان الكبيرة ترنج للبيت والجيم قطعتين بنطلون رمادي غامق بشريط على الاجناب وتيشرت قصير بلون زيتي او نبيتي غامق مع علامة شانيل في الوسط مقاسات من 3اكس الى 5اكس تلبس المقاسات الكبيرة مع خامة ميلتون قطن.

ترنجات صيفي قطعة واحدة



ترنجات من نوع مختلف تتكون من قطعة واحدة ترنج على شكل عباية سبور يلبس في الخروج والنوادي خامته قطن ميلتون مريح في الحر وفي الحركة .هدا النوع من الترنجات مناسب لكل السيدات الكبير والصغير ومناشب للخروجات ويعتبر من أهم صيحات صيف 2021 يتميز بالوان مختلفة مع طبع اديداس في الوسط وجيوب في وسط الترنج.

ترنجات خروج صيفي طويلة


ترنجات خروج وجيم ونوادي جميل وشيك قطعتين بنطلون كولون مع شرائط في الركبة باللون الدخيل وجاكيت طويل اسود مع لون اخر في الصدر والأحكام مع لوجو اديداس في اكمام والصدر والظهر خامته ميلتون قطن مريحة في الخروجات وشيك فس اللبس مناسب للمحجبات وغير المحجبات.
 
هنا فيديو يوجد به مجموعة وتشكيلة رائعه جدا من ترنجات بيتى صيف 2021










الاسمبريد إلكترونيرسالة